سایت رسمی عباد الرحمن

عباد الرحمن,احکام,طب,طب اسلامی,عکس نوشته,کتاب,دانلود کتاب,تفسیر,بصیرت افزایی,حوزه,دانلود کتابpdf,آیت الله تبریزیان

قرص خون اسلامی

  • ۱۷:۰۸

ترکیبات قرص خون اسلامی عینا همان مفراداتی است که در روایت ذکر شده است. نیمی از این دارو از مقل ازرق است و نیمی دیگر از هلیله، بلیله و آمله تشکیل شده است. مقدار هلیله،بلیله و آمله هر کدام یک واحد است و مقدار مقل ازرق مساوی با مخلوط این سه است. 

بعد از پودر کردن هلیله، بلیله، آمله، آن را در آب تره که مقل ازرق در آن ریخته شده بوده می ریزند و بعد از مخلوط کردن آن را صورت قرص در می آورند و در سایه خشک می کنند. البته مقل ازرق باید یک ماه در آب تره بماند و به همین خاطر درست کردن این دارو زمان زیادی می برد و دقت هایی هم در روایت ذکر شده است که باید رعایت شود.این دارو را می توانید به صورت آماده در سایت آیت الله تبریزیان تهیه کنید.

اگر مفردات این دارو را بررسی کنیم می بینیم که از نظر طب سنتی هم این دارو برای خون سازی و تقویت بدن بسیار مفید است و علاوه بر آن می تواند خواص متعدد بسیاری داشته باشد. در طب اسلامی این دارو برای مشکلات خونی مثل کم بودن هموگلوبین، پلاکت، گلوبول قرمز و... استفاده می شود. 


دستور مصرف قرص خون آیت الله تبریزیان

تابستان: روزی یک مثقال میل شود. ظرف حاوی سه مثقال بوده که در طول سه روز صبح ناشتا و شب موقع خواب میل شود. افراد دو تا هفت سال نصف و زیر دو سال یک چهارم بزرگسالان میل کنند.

زمستان: روزی دو مثقال میل شود. چون ظرف حاوی سه مثقال است دو ظرف آن در سه روز صبح ناشتا و شب موقع خواب میل شود. . افراد دو تا هفت سال نصف و زیر دو سال یک چهارم بزرگسالان میل کنند.

پرهیز غذایی: در طول مصرف این دارو ماهی، سرکه و سبزی میلی نشود.



بیماری هایی که قرص خون (مرکب 6) درمان می کند

  • تمام بیماری های خونی و قلبی و عروقی و کم خونی .
  • خونریزی های داخلی و بیرونی و خونریزی زنان بر اثر ضخامت رحم 
  • سرطان خون 
  • تالاسمی
  • هموفیلی 
  • بواسیر 
  • افتادگی دریچه قلب و سوراخ شدن قلب 
  • کمبود پلاکت 
  • صدای غیر طبیعی قلب 
  • تشکیل نشدن قسمتی از قلب در جنین 
  • رگ اضافی در قلب 
  • لپوس 
  • گره خوردگی رگها 
  • تنگی دریچه آئورت و تنبلی آن 
  • سوراخ شدن قلب 
  • دیابت نوع یک 
  • بی خوابی که علتش کم خونی است .
  • بند آوردن و جبران خون زنان بارداری که لکه می بینند .
  • نکته  " در خونریزی دستگاه گوارش و سرطان روده علاوه بر قرص خون ، مصرف روزانه ده گرم کندر آسیاب شده برای جلوگیری از خونریزی نیز مفید است .
  • خونریزی مقعد (کولون )
  • جایگزین قطره آهن هم در کودکان و هم در بزرگسالان . 

مطالعه بیشتر:
قرص خون اسلامی داروی معجزه آسا 


منبع:
کتاب داروهای تخصصی 
کانال داروهای طب اسلامی آیت الله تبریزیان
کتاب طب الرسول المصطفی

åã ÝíÓäãÇ ˜áæÈ ÇÝÓÑÇä
نـــای دل
استفاده کردیم...
خواهش می کنم...
همنشین عقل
ممنون
انجام وظیفه بود...
محمد ضیایی
سلام ممنون از پاسخگویی جنابعالی،روی بسته دارو نوشته شده زمان مصرف قرص خون ازخوردن سبزیجات اجتناب بشه ،آیا گوجه فرنگی و هویج و سیب زمینی و خیار جز سبزیجات هستن یا میوه و صیفی جات؟ میشه یه مختصرتوضیح بدین منظور از سبزیجات چیه؟
علیکم السلام... سبزیجات منظور تره، ریحان، گشنیز و ... است و مواردی که گفتید جزء سبزیجات نیستند.
موفق و موید باشید...
ضیایی
سلام خسته نباشید ،پسرم یک سوراخ بین بطنی داره که استاد تبریزیان قرص خون رو تجویز کردن منتها نحوه مصرف رو نکفتن،پسر 17 ماهه چطور این قرص رو قورت بده واینکه یک چهارم این قرص ها که گفتن در تابستان دوعدد صبح و شب چه مقداره و چطور به بچه بدیم؟ممنون از پاسخگویی جنابعالی
علیکم السلام...
یک چهارم مقداری که گفتید طبیعتا نصف قرص صبح و نصف قرص شب است که اگر بچه می تواند قورت دهد با آب چه بهتر. و اگر نمی تواند به هر روشی بخورد مثل چند قسمت کردن و خوردن کردن و مخلوط کردن با آب و شیر و ...
رمضان
سلام من این قرص خون رو از داروخانه حاج آقای تبریزیان در شهرری خریدم و به بچه پنج ماهه ام که مشکل قلبی داره میخواستم بدم  البته خود حاج آقا (حاج آقا علیزاده)تجویز کردن .میخواستم بدونم به پچه پنج ماهه بدیم مشکل نداره ؟ چه جوری به بچه این قرص رو بدیم با غذا یا بدون غذا؟
علیکم السلام... طریقه مصرف قرص خون برای بچه و نوزاد: قرص خون بدون غذا صبح ناشتا و شب باید به بچه داد... روش دادن قرص را در جواب نظر قبلی گفتم که با آب و قرص سالم بهتر است. اگر نشد به هر روش ممکن حتی نرم کردن و در شیر مادرش ریختن هم جواب می دهد گر چه اثر آن با آب و قرص سالم بیشتر است.
زهرا
برای فقر آهن هم موثره؟
بله... قرص خون برای فقر آهن هم مفید هست و به جای قرص های آهن موجود در داروخانه ها می توان مصرف کرد. البته خوراک حاوی آهن مثل گوشت گوسفند و چهار مغز هم همراهش بسیار مفید هست...
ملکی

بچه سه ساله دارم که بیرون قلبش دو سانتی سوراخ است راه درمان چیست؟

ممنون میشم

در طب اسلامی از قرص خون برای درمان سوراخ قلب استفاده می شود. برای نسخه کامل پیش آیت الله تبریزیان بروید...
Reza
سلام. ببخشید بنده دو سوال درباره قرص خون دارم: نوشته شده در تابستان و بهار ۴ عدد به صورت ناشتا مصرف بشه. ۱)فقط ۴ عدد در صبح مصرف بشه یا شب ها هم ۴ عدد دیگه مصرف بشه؟
۲) برای درمان تالاسمی چند بسته و چه تعداد باید تهیه بشه؟
۳)من اصفهان زندگی میکنم چطور باید این قرص را تهیه کنم؟
علیکم السلام... دستور مصرف قرص خون: اندازه قرص خون ها متفاوت هست و ممکنه با توجه به تجارب و تحقیقات هم دستورات مصرف را تغییر بدهند و باید طبق آنچه روی آن نوشته شده مصرف شود یعنی اگر ننوشته 4 عدد شب مصرف کنید شما هم شب مصرف نکنید. قبلا طبق روایت 4 عدد شب و 4 عدد روز در تابستان مصرف میشد و نمیدونم چرا دستور شب حذف شده. در هر صورت زمان های مصرف بیشتر برای تاثیر بیشتر هست و زمان غیر از دستور، دارو را بی اثر نمی کند.

2. برای هر موردی دو یا سه بسته پشت سر هم بیشتر نباید مصرف بشه(سه روز با مقدار درج شده)و اگر نیاز بود با فاصله چند روز دوباره همین مقدار مصرف شود.

3. خرید از سایت رسمی آیت الله تبریزیان که لینک آن در متن مطلب هست.

سعیده
سلام و عرض ادب و احترام
میخاستم بدونم مصرف قرض خون در باردار ممنوعیتی نداره؟ و از چند ماهگی مبشود مصرف کرد؟با توجه به اینکه قرص های شیمیایی اهن از ماه چهارم میگن که استفاده کنید..مثل فیفول
علیکم السلام... مصرف قرص خون در بارداری و حاملگی منعی ندارد و در تمام این دوران میتوان میتوان بجای قرص آهن مصرف کرد. اتفاقا قرص خون برای دوران بارداری تجویز می شود. 
البته حتما باید طبق دستور طبیب مصرف شود خصوصا در اوایل بارداری نباید زیادروی کرد.
زهرا
سلام روی بسته قرص خون من نوشته شده 7تا ناشتا صبح و7تا موقع خواب هر هفته سه روز متوالی مصرف شود .ولی من الان یک ماه هست که هر روز میخورم.خواستم سوال کنم اشکال ندارد ؟ممنون
علیکم السلام...
بله اشکال داره. همه دارو ها مقدار مصرف مشخصی دارند که مصرف بیش از اون مقدار مضر هست...
زهرا
با سلام ممنون از اینکه سوال دیشب رو جواب دادیدسوال  دیگه اینکه من چونکه تومورکیستییک داخل سرم دارم اگر که مو هام رو با رنگ شیمیایی رنگ بزنم برای کیست داخل سرم ضرر داره؟
علیکم السلام...
رنگ شیمیایی از طریق خون جذب میشه و به تمام بدن به خصوص سر ضرر میزنه و کسی که تومور کیستیک داره بطریق اولی باید از رنگ مو پرهیز کنه...
زهرا
سلام با تشکر از شما
آیا واقعا خوردن استوخودوس وافتیمون باعث ازبین رفتن تومور میشود؟  اگر بله ظرف چه مدت؟  
در ضمن اندازه تومور زیر دو سانت هستش باز هم ممنون از پاسختون
علیکم السلام...
برای درمان تومور موارد زیادی باید در نظر گرفته بشه خصوصا اصلاح مزاج... اسخودوس و افتیمون هم به خاطر خواص از بین بردن سودا و خواص مغزی موثر هستند ....
این دو دارو به تنهایی را سفارش نمی کنم... به آیت الله تبریزیان مراجعه کنید. داروی مناسبی برای تومور دارن که در مدت کوتاه تمام شدن دارو باید درمان صورت گیرد...
زهرا
سلام برای درمان تومور خدمت آیت ااه تبریزیان رسیدم  وایشون دارو تجویز کردن. داروی حضرت محمد,  جامع با مرزنجوش, قرص خون,  ثفا, و صلعب حدود یک ماه هست که دارم مصرف میکنم والان تنها داروی ثفا وقرص خون مانده باید صبر کنم تا اونها هم تموم بشه و یک ام آر ای بدم ؛؟یا یک دور دیگه از اول دارو ها رو مصرف کنم؟ نمیدونم چکار کنم. چون تومور من هیچ عارضه ای برا م نداشته ومن الان نمیدونم با مصرف این دارو ها کمتر شده یا نه
علیکم السلام... دارو ها کامل که تمام شد ام ار ای بدید اگر خوب نشدید دوباره باید مراجعه کنید... با مصرف کامل دارو ها باید درمان بشید...
محمد
شا گرد های استاد را چگونه بشناسیم
کسانی که طب اسلامی رو یاد گرفتن میتونن میزان مهارت شاگردان استاد رو بسنجن... الان مدرک و امتحان هم برای شاگردان استاد گذاشتن...
پارسا
با سلام پسر ده ساله دارم که سندرم دان داره و‌سوراخ قلبش مادرزادی سوراخه امسال دوبار آنژیو کردن ولی بسته نشد بنظرت شما چی استفاده کنه که نیاز به عمل باز نباشه ممنون از شما
علیکم السلام... قرص خون درمان سوراخ قلب هست... پیش آیت الله تبریزیان برید و درمان کامل انجام بدید...
عابدی
سلام
من 5 قرص جامع امام رضا برای کم کاری تیروعید مصرف کردم بهتر شدم  اما کامل خوب نشدم.آیا با وجود بارداری آیا بازهم میتوانم مصرف کنم؟در چه ماهی از بارداری فرقی نمیکند؟
علیکم السلام... مصرف داروی جامع امام رضا در تمام بارداری خصوصا ماه های آخر اشکالی ندارد...
پارسا
با سلام سه ماه پیش آنژیو کردم بخاطر سوراخ مادرزادی قلبم قبلا تنگی نفس داشتم اکو گرفتن گفتن فشار شریان ریوی دارم سوراخ قلبم بسته شده ولی بقدری نفس تنگی دارم که نفس کشیدن مشکل شده برام ضمنا از زانو به پایین پاهام‌ورم میکنه انگشتمو که فرو‌میبرم گود میمونه چه دارویی تجویز میکنید استادگرامی
علیکم السلام... مشکل شما حاد هست و باید به خود استاد رجوع کنید... مقدار ادرار و چیزهای دیگری از شما هم باید بررسی بشه... ممکنه نیاز به حجامت و بادکش باشه... ممکنه خون شما هم مشکل داشته باشه و نیاز به صافی خون و ... داشته باشید... کلیه هم ممکنه خوب کار نکنه... و مشکلات دیگه ای که با معاینه و دیدن و سوال ممکنه بهش برسیم و چون امکانش نیست من نمی تونم چیزی بگم...
ضمنا من شاگردی بیش نیستم...
موفق و موید باشید...
پارسا
با سلام چه جوری نوبت بگیریم‌برای آیت الله تبریزیان من زاهدان هستم استاد ممنون میشم از پاسخگویی شما
سلام... بهترین روش نوبت گرفتن برای آیت الله تبریزیان با ربات تلگرام هست که در اینجا توضیح دادم... حتما به ایشون مراجعه کنید...
زهرا
سلام من قبلا از داروخانه استاد تبریزیان دارو گرفتم ولی الان هیچ شماره ارتباطی با این داروخانه ندارم  حضوری هم نمیتونم برم میشه شما لطف کنید یه شماره به من بدید که بتونم با این مرکز ارتباط بگیرم برای تجدید دوباره دارو میخام .ممنون
علیکم السلام... اینترنتی دارو سفارش بدید... شماره هم اگه خواستید در تصویر اینجا هست...
مریم
سلام من خدمت ایت الله تبریزیان برای درمان پلیپ کیسه صفرا خدمت رسیدم و ایشون سنای مکی +قسط+نمک تجویز کردن من اونارو تهیه کردم نمیدونم جطور استفاده کنم
علیکم السلام... فکر می کنم روزی یک قاشق مربا خوری از کوبیده و نرم شده این سه مناسب باشه... سنا و قسط مقدار مساوی و نمک به اندازه ای که قابل خوردن باشه...
زهرا
سلام بعد از چند ماه استفاده از داروهای استاد امروز نتیجه ام آر ای رو گرفتم کیست داخل سرم نه کوچکتر شده که متوقف شده بلکه بزرگتر از چند ماه پیش هم شده یعنی استفاده این همه دارو هیچ به هیچ😢😢
سارا
سلام . من از قم محل طبابت استاد آدرس یکی از شاگردانشونو تو شهر ری گرفتم آقای ولی زاده ،اما شماره ندادن شما شماره ای ندارین؟
مرسی.
سلام...خیر...
سارا
البته پیش یکی از شاگردان استاد رفتم که برای ام اس که دو ماهه متوجه شدم مرزنجوش حامع و طریفل و زبیب و زنبق و داروی حضرت محمد دادن و سعوط کندش البته داروی حضرت محمدم سه بسته بود تو شش روز تمام شد.الان بعضی داروهام تموم شده مثل طریفل.اما مرزنجوش جامع خیلی میسوزونه چشمام پر اشک میشه و گاهی حتی سوزشش رو تو مغزمم حس میکنم . اشکالی نداره؟؟؟و این داروها رو تا کی باید مصرف کرد من الان یک بار کورتون درمانی کردم و الان فقط دکتر بهم کلسم داده تا سه ماه که چهل روزش گذشته.
عابدی
سلام و تشکر بابت پاسخگویی به سوالات ما
در مورد داروی امام کاظم الان که اول پاییز هست چه جوری باید مصرف کرد که بچه ها کمتر مریض بشوند؟
سلام... انجام وظیفه هست... داروی امام کاظم علیه السلام را هر ده روز یک بار نصف قاشق چایخوری مستقیم در حلق ریخته و یک تا دو ساعت بعد از ان چیزی نخورید. دو تا هفت سال نصف و زیر دو سال یک چهارم بزرگسالان مصرف شود.
لیلا
سلان من از۹سالگی بیماری ویتیلیگودارم آیااین بیماری درمان قطعی داره وآیاحاج آقاستاری که ازشاگردان آقای تبریزیان درمشهدمقدس هستندموردتاییدایشون هستندکه به ایشون مراجعه کنم.
سلام... بیماری ویتیلیگو در طب اسلامی درمان دارد...
تا جایی که من خبر دارم آیت الله تبریزیان شاگردانشون رو تایید نمی کنند و در مورد کسی نظری نمی دهند... حتی در مورد کسانی که قبلا در موردشون نظر داده بودند هم الان دیگه تاییدی نمی کنند... شاگردان استاد اگر خوب شاگردی کرده باشند میتونن خوب درمان کنند...
صفری
سلام-یک دوره مصرف قرص خون یعنی چند روز پشت هم باید مصرف شود؟
و با چند روز فاصله مجدد میتوان مصرف کرد؟
ممنون
علیکم السلام... مقدار مصرف قرص خون آیت الله تبریزیان: برای هر موردی دو یا سه بسته پشت سر هم بیشتر نباید مصرف بشه(سه روز با مقدار درج شده)و اگر نیاز بود با فاصله چند روز (حداقل یکی دو روز) دوباره همین مقدار مصرف شود.
ابراهیمی
سلام .من داروی واریس مصرف کردم ولی پام  هم قرمز شده هم خارش پیدا کرده .چکار کنم ؟؟تو تلگرام پیام دادم ولی کسی جوابگو نبود .لطفا پاسخ بدید .🙏🙏
بهار
برای از بین بردن سیاهی دور چشم من زالو انداختم وقرص خون وصاف کننده خون هم مصرف کردم وحتی الرژی شدید داشتم حجامت کردم وخوب شدم ولی با تاثیری نداشت برای خوب شدن سیاهی دور چشم چکارکنم ممنون میشم که راهنمایی کنیدالبته من مجرد و38 ساله هستم
اهل کجا هستید؟ یبوست دارید یا نه؟ سودابر مصرف کردید یا نه؟ رنگ صورت هم تیره هست یا بوده یا اینکه نه؟
بهار
در مورد سیاهی دور چشم سوال پرسیده بودید که اهل استان گلستان هستم ونه یبوست ندارم وسودابر تبریزیان هم استفاده نکردم ورنگ صورتم گندمی روشن هست نه تیره
  • سیاهی دور چشم:
  • به اندازه لازم از داروی سواد آیت الله تبریزیان را با سرکه طبیعی انگور و عسل خمیر کرده و روی موضع مالیده و شب تا صبح بماند. (اگر نتوانستید بدون سواد استفاده کنید ولی با سواد قویتر است)
  • روزی یک قاشق غذاخوری از مخلوط سنا و گل سرخ دم کنید و میل کنید. (10 روز)
  • غذاهای طبیعی بخورید و از خوردن مواد مضر و فست فود پرهیز کنید.
مهدی
سلام
ببخشید من 29 سالمه و دچار ضعف نعوظ هستم
می خواستم ببینم تجویز شما چیه؟
ممنون
علیکم السلام...
ابتدا علائم خودتون رو با توجه به این مطلب در نظرات آن پست بنویسید تا مزاجتون مشخص بشه... (لطفا علائم رو در نظرات اینجا ننویسید)
بهار
ببخشید برای پیشگیری از سرما خوردگی چه دارویی استفاده کنم چون هرچی استفاده میکنم باعث جلو انداختن پریودم میشه حتی داروی امام کاظم هم استفاده کردم زودتر پریود شدم چکارکنم بنده یکی دو سال است که زود به زود پریود میشم
حجامت منظم و با تعداد مناسب مثلا پنج بار در سال راه حل بسیار خوبی است برای جلوگیری از سرما خوردگی... در کنار داروی امام کاظم ع، رازیانه مصرف کنید و حنا بر سر بگذارید... و آب شوید پخته با عسل
کم خونی هم نباید داشته باشید...
حسین
سلام 
با عرض معذرت . ببخشید واسه زود انزالی دارویی هست که این مشکل رو برطرف کنه؟ خیلی ممنون
علیکم السلام... کراویا (زود انزالی) + اصلاح مزاج و مشکلات مرتبط دیگر
حسین
ببخشید کراویا اثرش موقتیه؟
اونوقت مشکلات مرتبط دیگر منظورتون چیه دقیقا
ممنون
ظاهرا باید بعد از مدتی اثر دائمی بگذارند...
در درمان باید همه چیز مدنظر گرفته بشه تا به نتیجه برسیم... پس باید مزاج بیمار قبل از هر چیز درمان بشه چون در طب اسلامی ما مزاج رو عامل بیماری میدونیم و در بسیاری از موارد حتی نیاز به داروی تخصصی هم نیست... اگر کم خونی درمان نشود مثل مشکل شما (زود انزالی) با داروی تخصصی حل نمیشه... نداشتن ضعف بنیه، روش درست نزدیکی هم مهم هستند... ممکن هست کسی طرف مقابلش را نمی تواند خوب آماده کند و به اندازه کافی ملاعبه انجام نمی دهد و هنگام نزدیکی تحریک بالا را برای طرف مقابلش ایجاد نمی کند یا شتاب زده عمل می کند و ... که باعث می شود تحریک ناگهانی و زیاد برای خودش و تحریک کم برای طرف مقابلش ایجاد کند و در نتیجه خودش زودتر از طرف مقابلش ارضا شود و...
حسین
ممنونم از راهنمایی تون
ببخشید کراویا رو باید از مراکز دارویی طب سنتی تهیه کنم یا عطاری هایی که تو سطح بازارن؟
خواهش می کنم...
داروی ترکیبی آیت الله تبریزیان هست که غالب عطاری ها ندارن و میتونید از سایت مرکز طب اسلامی بخرید...

حسین
بله ممنون. اونوقت مدت مصرفش رو هم روش نوشته یا باید همیشه استفاده کنم؟ اگه بخوام سفارش بدم اینجا باید بنویسم؟   منظورم داروی کراویاست

به صورت اینترنتی می تونید از سایت جدید استاد تبریزیان سفارش بدید یا حضوری، قم ،داروخانه استاد بخرید... اینجا نباید چیزی بنویسید...
حسین
ببخشید
کراویا رو فقط باید قبل از نزدیکی خورد و یا اینکه میشه اون رو بعنوان یه دوره ی دارویی برای رفع زود انزالی استفاده کرد؟

و یه نکته ی دیگه اینکه عوارض یا خطری نداره؟
ممنون
میشه این کار رو کرد ولی پیشنهاد نمی کنم... عوارض خاصی نداره...
حسین
ببخشید بازم می پرسم

توی یه سایتی خوندم نوشته بود مصرف زیاد کراویا باعث خشکی آب کمر و نخاع یا همون منی میشه

این درسته از نظر شما؟
داروی ترکیبی با ترکیبات زیاد هست و تشخیص اثر دارو سخت هست... در بین ترکیباتش داروی های سرد و کم کننده شهوت هست ولی مورد سوال شما فکر نکنم درست باشه... به نظرم دارو باید زود انزالی رو بر طرف کنه...
مهدی
سلام
ببخشید من قرص خون استفاده میکنم
اون بار شما فرمودین دو تا سه هفته مصرف کنم ولی اون طبیبی که رفتم مرکزش  و قرص رو خریدم گفتن باید دوماه مصرف کنم
بنظرتون اگه دو ماه مصرف کنم اشکال داره؟
یا مثلا بعد از اون هم بجای فولیک اسید هرشب استفاده کنم موردی نداره؟
چون من قبل از این قرص هرشب فولیک اسید استفاده میکردم

ممنون میشم به همه سوالاتم جواب بدین
تشکر
علیکم السلام... طریقه و مقدار مصرف قرص خون آیت الله تبریزیان: برای هر موردی دو یا سه بسته پشت سر هم بیشتر نباید مصرف بشه(سه روز با مقدار درج شده)و اگر نیاز بود با فاصله چند روز (حداقل یکی دو روز) دوباره همین مقدار مصرف شود.
اگر مقدار مصرف روزانه را به یک دوم یا کمتر کنید می توانید مدت بیشتری از آن استفاده کنید ولی دستور مصرف در روایت اینگونه نیست...
بهتر هست طبق دستور آن استفاده کنید ولی اگر مقدار مصرف روزانه را کم کنید حتی دو ماه هم می شود استفاده کرد ولی پیشنهاد می کنم سه بسته قرص که تمام شد یکی دو روز مصرف نکنید دوباره شروع کنید...
مصرف دو ماهه این دارو با مقدار نوشته شده روی آن را اصلا توصیه نمی کنم و آیت الله تبریزیان در نسخه هایشان غالبا دو سه بسته تجویز می کردند.
بجای فولیک اسید هم می توانید از همین قرص و مصرف زیاد عدس و حبوبات استفاده کنید.
حسین
سلام
ببخشید آیا ترکیب تخم خشخاش و عسل برای تقویت نیروی جنسی مفیده؟
می خواستم ببینم ضرر نداره ؟ یا مثلا اعتیاد آور نیست؟

ممنون میشم توضیح کاملی در موردش بدین
علیکم السلام... از خشخاش در برخی نسخه های ترکیبی استفاده میشه ولی فقط خشخاش با عسل بدون چیز دیگری رو ندیدم استفاده کنند و پیشنهاد نمی کنم... نسخه های بهتری هست...
ناشناس
سلام
ببخشید برای بزرگ کردن سینه من مدتی شیر سویا مصرف می کردم ولی با بزرگ شدن سینه کیستهای سینه ام بزرگتر ودردناک میشد ولی با قطع مصرف کیستها تقریبا از بین میرفت وسینه ام به حالت اول بر می گشت  می خواستم ببینم که راهی برای بزرگ کردن سینه بدون عوارض هست
داروی خولنجان آیت الله تبریزیان سه بسته
اگر عوارضی داشت با داروهای دیگر جداگانه باید درمان شود....
لیلا
سلام من ریزش موی خیلی شدید دارم از نوع ارثی و هورمونی با یک پزشک طب سنتی مشورت کردم گفتند از ابزن حمام و شربت مصفای خون و کپسول خون و پکیج ریزش مو و بخور سیستم استفاده کنم و به گفته خودشون گرم مزاج هستم خواستم ببینم دستور تجویز شده صحیح است که استفاده کنم در ضمن من کم خونی مینور و میگرن دارم اما تحملم در مورد سرما هم کم است و زود سردم میشود ریطی به سردمزاجی دارد یا نه. ممنونم جواب بدین
علیکم السلام... احساس سرمای شما ممکن هست به خاطر کم خونی شما باشد و ربطی به سرد مزاجی نداشته باشد... مزاج گرم باعث ریزش مو می شود... درمان مزاج را در نسخه ندیدم... پکیج مو نباید گرم مزاج باشد و محتوای آن مشخص نشده که بدانم مزاجش چیست... درمان کم خونی مدنظر بوده که نیاز هم بوده... در کل این درمان ممکنه درمان کاملی باشه ولی برای مطمئن بودن، اطلاعات بیشتری از شما و جزئیات دارو نیاز هست...
لیلا
سلام و خسته نباشید ممنون بابت پاسختون. راستش من هنوز نسخه رو تهیه نکردم و نمیدونم پکیج موشامل چی هست الان دو ساله تحت نظر پزشک قرص اسپیرونولاکتون مصرف میکنم که نه تنها ریزش موهام قطع نشده بلکه شدیدتر هم شده الان نمیدونم با تجویزی که برام شده و توضیح دادم مشکل ریزش موی من بر طرف میشه ایا لازمه که داروی پزشک رو قطع کنم یا میتونم در کنار هم استفاده کنم . من همیشه سردرد دارم و خسته و بی حال هستم اول صبح بوی دهان دارم و همیشه احساس تشنگی دارم و مرتب چشمام سیاهی میره وقتی بلند میشم .ایا اینا نشونه گرم مزاجیه و درمان اون چیه . دوره مصرف دارو  در طب سنتی برای درمان ریزش مو معمولا چقدر زمان میبره؟ ممنون میشم جواب بدین.
علیکم السلام...
اکثر علائمی که گفتید علائم کم خونی زیاد هستند و درمانش اولویت داره... 
توصیه می کنم داروی شیمیایی نخورید...
داروهای تجویز شده ممکنه کامل درمان کنند و بستگی به مهارت و تشخیص و تجویز درست داره... امکان تایید کامل نسخه نیست...
حسین
سلام
ممنون از پاسخ گوئیتون

ببخشید می خواستم ببینم نسخه ی پیشنهادی شما که تخم خشخاش توش باشه و ضرر هم نداشته باشه چیه؟
ممنون میشم
علیکم السلام... خواهش می کنم... داروی هوش آیت الله تبریزیان که برای تقویت هوش و قدرت و میل جنسی به کار می رود و حاوی تخم خشخاش هم هست... البته پیشنهاد می کنم داروی تین فیل آیت الله تبریزیان را هم در کنار ان مصرف کنید...
لیلا
سلام دخترم مادرزادی افتادگی پلک دارددکترها عمل درشش سالگی راپیشنهاد کردن چکارکنم بدون عمل چشمش خوب شه دخترم سه سالشه
علیکم السلام... افتادگی پلک: گاهی ضعف چشم و گشادی مردمک چشم باعث افتادگی پلک می شود که درمانش سرمه کافوری و اثمد است ، گاهی هم علت افتادگی پلک ناشی از ضعف عصب است که داروی آن دارو تقویت عصب است .
صفا
سلام دستور دقیق مصرف قرص خون برای به تاخیرانداختن پریود را میخاستم ؟ اگه مصرف کنیم اون ماه پریود نمیشیم یا بعداز قطع دارو پریود میشیم ؟
علیکم السلام... دستور مصرف همانی هست که در متن نوشته... قرص خون پریود رو قطع نمی کنه... شروع پریود هم به قطع یا تمام شدن قرص خون ربطی ندارد...
ندا
ولی خانم صفا درست میگن
یعنی منم با گوشای خودم وویس آیت الله تبریزیان رو گوش دادم ک ازشون پرسیده شد ک خانمهایی ک میخوان مثلا برن مسافرت زیارتی یا برای ماه رمضان میخوان ک پریود نشن و از طرفی خوردن قرصهای شیمیایی برای قطع پریود مضر هست شما چی رو پیشنهاد میدید ک آیت الله تبریزیان خوردن یکی دو بسته قرص خون رو پیشنهاد دادن ک پریود رو قطع میکنه و خانمها دیرتر پریود میشن اونوقت
با توجه به کتاب های آیت الله تبریزیان قرص خون برای قطع خون پریود استفاده نمیشه... من قسمت امراض زنان در جلد سوم کتاب طب الرسول المصطفی رو خوندم و چیزی ندیدم... توی کتاب داروهای عمومی و تخصصی که در دوره های طب اسلامی استاد تدریس میشه و متنش در متن این پست قرار داره چیزی در این مورد وجود نداره... منابع معتبر همینها هستن دیگه اگه خود استاد فرمودن من نمی دونم... امتحان کنید و نتیجه آن رو برای دیگران هم بگذارید...
ندا
سلام و خسته نباشید
آیا قرص خون رو باید با آب خورد یا بدون آب؟آخه بعضیا میگن ک باید بدون آب خورده بشه
علیکم السلام... در کتاب هام و روایت که مطلبی در مورد با آب خوردن یا خشک خوردن قرص خون ندیدم... یعنی با آب هم اشکال نداره خورده بشه... 
ناشناس
من شدیدا الرژی به بوها وغذاها داشتم باهر بویی بینی ام میگرفت ودردمی کرد وبا خوردن بعضی غذاها گلوم حالت سرماخوردگی پیدا میکرد وحجامت الرژی را 4 بار انجام دادم و الان از قطره مرزنجوش  استفاده میکنم تا یکی دو ماه بعد از حجامت خوب بود ملی نگار دوباره کم کم به حالت قبل داره برمی گرده چکار کنم
در همون محیطی که آلرژی دارید و با همان بوها حجامت کنید و روی زخم حجامت را مدتی باز بگذارید... حجامت رو ترک کنید... حجامت برای انسان سالم هم باید در طول سال مرتب انجام بشه تا از بیماری ها پیشگیری بشه... که تعداد آن بسته به مزاج شخص داره...
فاطمه
سلام.من دختر یازده ماهه دارم.که مشکل قلبی دارن.محرای شریانی باز سوراخش۶ میلی هست. و دکتر گفتن حتما عمل باید بشه.من الان یک ماهه قرص خون میدم ولی صدای قلبش همون طوریه و وزنشم تغییری نکرده
ایا قرص خون برای این مشکل قلبی دخترم هم هست؟
من تا بیست روز روزی شش عدد قرص میدادم . که یکی از شاگردای اقای تبریزیان گفتن روزی بیست تا بیشتر بده
من الان ده روز از بیست تا بیشتر میدم.تا حالا سه بسته کامل تموم شد و بسته چهارم رو شروع کنم؟ده روز دیگه هم برای اکو میبریمش.اگر اکو نشون بده قلبش بازم سوراخ داره و عمل میخواد اجازه بدیم یا راه درمان دیگه ای هم داره؟
من درباره قرص خون خوندم هیچ جا مشابه  مشکل قلبی دخترم نبود اصلا

اول از همه که باید حضوری نسخه گرفته باشید... طبق دستور سه بسته بخورن باید جواب بده... میتونید با فاصله چند روز دوباره سه بسته دیگه بهش بدید ... اگر جواب نگرفتید میتونید به اطبای دیگه مثل ال اسحاق یا حکیم باقری  در قم مراجعه کنید...
فاطمه
شیرخشک میخوره به دلیل رفلکس معده.آیا رفلکس معده باعث شده قرص خون رو هضم نکنه وخوب نشه؟
آدرس اطبا رو میدین لطفا؟
رفلکس بعیده اثر دارو رو از بین ببره مگر اینکه از معدش خارج بشه...

آدرس آل اسحاق: قم. خیابان آذر. خیابان زاویه. کوچه شهید آل اسحاق

حکیم باقری: آدرس مطب حکیم باقری رو در گوگل سرچ کنید روی نقشه نشان میده...
تلفن برای زنها: 02536571206
تلفن برای مردها: 02532815228
ریحان
سلام دوتا سوال داشتم 
اول اینکه خوردن قرص خون و خونساز واستخوان ساز بافاصله ی کم وشیرگاو خوردن اثر اونارو ازبین نمیبره؟
و اینکه خونساز استخوان ساز وتصفیه خون خیلی بد طمع هستن میشه با مثلا شیره یا عسل مخلوط کرد وخورد ؟یا با اب خورد؟
ممنونم از پاسخگوییتون
علیکم السلام...1. داروها رو با فاصله از هم بخورید و بهتره چیزی همراهشون نخورید... 2. با آب اشکالی نداره...
بنده
سلام نوزاد دختر8ماهه هست ک در4ماهگی فهمیدن تشنج داره به این صورت ک ناله میکرد ویهو از ترس میپرید وچشماش چپ میشد دارو دادن خیلی بهتر شد ولی الان یکی از پاهاش تیک میزنه .ازمایش گرفتن ازش گفتن بیماری متابولیک داره ودوسال بیشتر عمرنمیکنه.لطفا راهنمایی کنید ایا بیماری درمان داره؟با چه دارویی ممنون
علیکم السلام... حضوری ببرید پیش استاد... عمر دست خداست و این دکترها اشتباه زیاد میکنند و بسیاری از بیماری هایی که در طب اسلامی درمان میشه رو لاعلاج می دونن... خصوصا علائمی که توضیح دادید در طب اسلامی درمان میشه...
جوانه
سلام . دکتر اسلامی به من پودر کراث و قرص خون دادن . 
1.همزمان مصرف کنم ؟
2.پودر کراث رو چجوری بخورم توی اب حل کنم ؟چجوری میشه خورد ؟
3.فرص خون به همون شکلی ک هست قورت بدم ؟
4چون کم خونی زیادی دارم هر روز مصرف کنم ؟
علیکم السلام...
1. بله
2. داخل آب حل نکنید بلکه مثل قرص کنید آن رو و فرو بدید. می تونید هم بجوید و فرو بدید. می توانید مثل قرص با آب هم بخورید.
3. بله
4. طبق دستور که هر روز هست مصرف کنید.
جوانه
سوال دیگه اینکه 
وقتی کراث و قرص خون میخورم . دیگه قرص اهن (ایزی آیرون )مصرف نکنم . یا مصرف همزمانش مانعی نداره ؟ 
من هموگلوبین پایبنی دارم .مصرف روزانه جگر برای درمان مفیده ؟
قرص آهن لازم نیست...
کباب گوسفند (بهتر از هر چیز)، شیره انگور، سه شیره، چهار مغز برای کم خونی عالی هستند... جگر هم مفیده 
زهرا
سلام ببخشید تو قسمت پرهیزات برای قرص خون سبزیجات شامل چه چیزهایی میشود؟ کاهو و خیار و میوه جات و کدو و بادنجون؟
علیکم السلام... خیر شامل اینها نمیشه...
ناشناس
ببخشید طرز استفاده سویق گندم برا چاق شدن و زیبا شدن پوست و برطرف شدن یبوست چگونه است

دستور مصرف سویق:
دو قاشق غذاخوری صبح ناشتا میل شود .افراد دو تا هفت سال نصف بزرگسالان و افراد زیر دو سال یک چهارم بزرگسالان میل کنند .
نکته " بزرگسالان باید سویق را خشک مصرف کنند . ولی خرد سالان به هر شکلی که توانستند مصرف کنند .
سویق با شکر مصرف نشود 
کم کم داخل دهان میریزید و با آب دهان مخلوط کرده و می خورید...
بهاره
سلام خسته نباشید
برای مصرف نکردن کلسیم و اهنی ک دکتر در دوران بارداری میده وبجاش قرص خون و داروهایی ک حاج اقا علیزاده دادن چه اعتمادی هس که بعدا مشکلی پیش نیاد
علیکم السلام... اعتماد که اگر نباشه نمیشه کاری کرد. ولی حتی تغذیه مناسب هم میتونه نیاز به قرص کلسیم و آهن رو برطرف کنه و با همراهی داروهای اسلامی دیگه نباید ترسی وجود داشته باشه. اتفاقا قرص های شیمیایی اعتماد کمتری دارند. هم از لحاظ تاثیر و هم از لحاظ مضرات.
ناشناس
با عرض سلام
ببخشید پدر من که بیش از 60 سال دارد وچند سال پیش دکتر گفت پروستات دارد البته خوش خیم و اگر به دستشویی چند ثانیه دیر برود چند قطره ادرار بی اختیار می اید البته داروی مرکب 1 پروستات ومرکب 4 و یقطین استفاده کرده و کمی بهتر شده و می خواستم بدانم که چه داروهایی مصرف کند و ایا اسفند با روغن گل سرخ مفید است استفاده کند به چه میزان وچگونه . البته شنیدم که موقع مصرف اسفند نباید لبنیات ویکسری غذاها را استفاده کرد موجب تشنج وغیره می شود درست است یا اشکالی ندارد و البته برای مدفوع هم کمی بی اختیاری دارد
و اب مروارید هم دارد چه داروهایی مصرف کند
درمان طب اسلامی آب مروارید:
سرمه عنابی
عسل با انغوزه
ناشناس
سلام
من چند سالی هست که داخل بینی ام در تیغه وسط ان در داخل قرمز شده وزخم می شود وخون می اید و تا خوب شدن گاهی 10 روز طول می کشد قبلا اینگونه نبودم چکار باید کنم
علیکم السلام...
بدون دستکاری و خود به خود خون میاد؟
ناشناس
سلام
 بله بدون دستکاری داخل بینی ام خون می اید
علیکم السلام... به سوالات پایان این مطلب ابتدا جواب بدید...
ناشناس
سلام
ببخشید که دوباره سوال می پرسم داروی اسفند وروغن گل سرخ روزانه ناشتا 1 قاشق مرباخوری استفاده شود برای بی اختیاری ادرا  فبل از دستشویی رفتن برای سرطان پروستات مناسب است
و زمانی که اسفند خورده می شود از نظر غذایی هیچ منعی ندارد چون جایی دیدم که در زمان خوردن اسفند نباید لبنیات استفاده شود خطرناک است ایا درست است یا نه واسفند را چه اندازه و چگونه باید استفاده کنم
علیکم السلام... اسفند در بی اختیاری ادرار از قدیم استفاده میشده و در مخلوط با کندر قوی تر می شود ( روزی یک قاشق مربا خوری اسفند با یک نخود کندر خرده شده و کمی رب انار). البته اطباء روش های مختلفی استفاده می کنن و اسفند و روغن گل سرخ هم میتونه خوب باشه ولی برای سرطان پروستات داروهای دیگری هم لازم است.
خوردن لبنیات و مواد غذایی دیگر با اسفند اشکالی ندارد.
ناشناس
سلام
برای درست کردن هاضوم اویشن وسیاهدانه وزنیان باید به نسبت مساوی وزنی ویا حجمی مثل قاشق برابر باشد کدام درست است و بعد از غذا بدون نمک وقبل از غذا با نمک بخوریم
علیکم السلام ... معیار وزن است.
راسخ
سلام در موقع مصرف قرص خون از انواع اش وسوپ که داخلش سبزی هست نمیشه استفاده کرد.در زمان پریود هم مصرف قرص خون باید ادامه داد
علیکم السلام... خیر استفاده نکنید... در پریود مصرف نکنید روی عادت ماهانه تاثیر میگذاره... دوره مصرف کوتاه هست و رعایت محدودیت ها سخت نیست.
ناشناس
سلام
ببخشید برای اقایی که حدود 60 سالش هست و در کودکی هم شب ادراری داشته وخوب شده واکنون سرطان پروستات گرفته البته خوش خیم وبی اختیاری ادرار پیدا کرده و قبل از دستشویی رفتن گاهی اوقات چند قطره ادرار می ریزد وگاهی شبها هم در خواب جایش را خیس میکن چه دارویی باید استفاده کند تا الان هرچی استفاده کرده خیلی جواب نداده است ممنون
علیکم السلام...
سوالتون رو در قسمت دریافت نسخه مطرح کنید تا بعد از بررسی علائمشون دارو تجویز بشه. اصلاح مزاج، داروی تخصصی و ... همه نیاز هست تا درمان صورت یگیرد
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.
میخام برای بارداری اقدام کنم.اگربخام قبل ازشب چهاردهم که زمان تخمک گذاری هست سه بسته قرص خون بخورم بایداز روزی که پریودم شروع میشه قرصهارو استفاده کنم.اشکالی نداره؟
علیکم السلام... بهتره بعد از عادت ماهیانه یا اواخر آن شروع کنید تا روی پریود تاثیر نذاره.
کمال
با سلام....آیا آب تره حاصل جوشاندن تره در آب است و آیادر مخلوط با مقل ازرق به مدت یک ماه کپک نمیزند...ممنون
علیکم السلام... آب تره به دو شکل درست می شود 
1️⃣ با چرخ گوشت یا آبمیوه گیر یک لیوان آب از تره گرفته شود
2️⃣نیم کیلو سبزی تره را درظرفی قرار داده و آب روی آن ریخته تا روی آن ر بپوشاند سپس جوشانده تا یک لیوان باقی بماند

اثری از کپک در داروها نیست.
حسین
سلام
برای رگ اضافی قلب که باعث تپش قلب میشود
چه داروهایی غیر قرص خون باید مصرف کرد؟
سلام... اگر مشکل دیگری نداشته باشید کافی هست ولی نباید غلبه مزاج گرم یا چربی یا فشار خون یا بعضی دیگر مشکلات مرتبط داشته باشید. در صورت نیاز به قسمت دریافت نسخه مراجعه کنید
حسین
سلام
من هیچ مشکلی نداشتم..شوهرخالم فوت شد بعد ریختم بهم.هراعلامیه مرده ای میبینم سمت قلبم درد میگیره و تیر میکشه..اکو و نوار قلب گرفتم گفتن قلبت سالمه
بچه که بودم تپش میگرفتم و دکترا گفتن رگ اضاف داره قلبت
حالا که از لحاظ روحی و روانی بهم ریختم هر اعلامیه یا عزایی میبینم یا یه خبر بد میشنوم اول سمت چپم درد میگیره بعد نفسم تنگ میشه بعد تپش میگیرم
قرص خون سه بسته تهیه کردم ولی همشو پشت سر هم خوردم چون بلد نبودم
حالا چیکار کنم ؟ برم دوباره قرص خون بگیرم و بخورم واسه رگ اضاف قلبم؟ با تشکر
سلام... بله دوباره مصرف کنید... البته باید تشخیص دکتر درست باشه و مطمئن باشید مشکلات دیگه ای که گفتم نداشته باشید چون خصوصا در این موارد غلبه مزاج زیاد پیش میاد...
حسین
سلام
ببخشید منظورتون از غلبه مزاج چیه؟ 
من سه بار بخور حضرت مریمم دارم
این هفته میرم محضر آیت الله تبریزیان واسه بخور
سلام
غلبه مزاج یعنی افزایش بیش از حد یک مزاج 
حسین
سلام
منظورتون از مزاج همون گرم یا سرد بودن فرد هستش؟

در جواب قبلی لینک گذاشتم که منظورم واضح باشه... منظورم غلبه صفرا و سودا و بلغم و دم است
بهار
سلام
برای درمان خونریزی شقاق هنگام اجابت مزاج چکار باید کرد
سلام... داروی شقاق (طبیب الاطباء)
معصومه
سلام قرص خونی که من تهیه کردم دوتا صبح و دوتا شبه . برای کم خونی شدید چندتا استفاده کنم و آیا باید ناشتا مصرف کرد ؟ سوال بعدیم اینه که مصرف ماهی و سبزیجات کلا در دوره مصرف این دارو باید قطع بشه یا می توان دو سه ساعت قبل از دارو استفاده کرد ؟
سلام... کم خونی شدید و خفیف فرقی ندارد و مقدارش یکسان است. ناشتا باید مصرف شود. بله باید مصرف ماهی و سبزیجات در این مدت کوتاه کلا قطع شود 
ثارالله
سلام علیکم
قرص خون را روزانه چقد باید مصرف کرد؟
و هر قوطی چند مثقال دارد؟
آیا روزی یک مثقال باید مصرف شود؟
برای رگ اضاف قلب چند قوطی باید مصرف شود؟ 
آیا باید طی روز مصرف شود یا ناشتا؟

علیکم السلام... دستور مصرف قرص خون آیت الله تبریزیان را در متن بالا با دقت بخوانید. یک بسته قرص خون حداکثر سه روز طول می کشد تا تمام شود. هر روز پشت سرهم تا اتمام دارو باید مصرف شود. برای رگ اضافی هم سه بسته خوب هست.

معصومه
ممنون از پاسخگویی سریعتون
یک بسته قرص من یک هفته طول میکشه تموم بشه و من منظور این صحبتتون رو متوجه نمیشم منظور از سه روز یعنی چه:
 " برای هر موردی دو یا سه بسته پشت سر هم بیشتر نباید مصرف بشه(سه روز با مقدار درج شده)" 

دستور مصرف قرص خون آیت الله تبریزیان را در متن بالا با دقت بخوانید. یک بسته قرص خون حداکثر سه روز طول می کشد تا تمام شود.

معصومه
من گیج شدم نمی دونم چه قدر باید مصرف کنم روی بسته من نوشته دوتا صبح دوتا شب تعداد قرص ها هم 28 عدده ! من چه باید بکنم ؟ 
روی قرص رو عمل کنید... شاید بسته بندیش بزرگتر هست
حسین
یک مثقال یعنی چند گرم؟ تو سایت آیه الله تبریزیان یک مثقال رو ۳.۳۳ زده ولی مثقال ۴.۶ هستش
رو بسته نوشته در چهار روز مصرف بشه ولی اینجا شما نوشتین در ۳ روز
و بسته های قرص خون که در شهر ما هستش وزنش فرق میکنه با قرص های داروخونه آیه الله تبریزیان
من از کتاب مورد تایید استاد نقل کردم... مثقال زمان ما 4.6 هست نه مثقالی که در روایات آمده. در زمان ائمه مثقال، وزن یک دینار (از جنس طلا) بوده که 3.4 گرم هم گفته شده
فروزان
سلام 
منو نامزدم هردو دچار تالاسمی مینور هستیم و دکتر گفته اصلا راه درمان نداره اخه این نوع کم خونی توی ژنتون هس؟ایا راه درمان این بیماری ژنتیکی وجود داره ؟
علیکم السلام. ما کار به حرف های انها نداریم. ما عملا دیدیم که بیمار تالاسمی مینور هم با قرص خون بعد از آزمایش کم خونی نداشته.
فروزان
سلام مجدد،یعنی میشه ک بعد از مصرف داروهای طب اسلامی خون ما بهم بخوره؟اخه دکتر گفته ژن شما ممکنه مینوری رو تا 25 درصد ب بجه هم انتقال بده
سلام... امتحانش ضرر نداره و امکانش هست... ولی نه با این مقدار اعتقاد به کامل بودن طب شیمیایی و طب رایج (اونقدر اشتباهات فاحش در این طب هست که...) . همین مقدار باید به طب اسلامی و نسخه هایی که از روایات معصومین گرفته شده اعتقاد داشته باشید. قرص خون در عمل فوق العاده هست.
مهدیار
سلام 
نظر آیت الله تبریزیان در مورد مصرف چای سیاه چیست و آیا طب اسلامی هم مانند طب سنتی مصرف این چای را کاملا مضر می داند ؟ علاقه من به چای زیاد است و کم خونی هم دارم . لطفا راهنمایی کنید .تشکر 
علیکم السلام... بله نظر استاد هم مثل طب سنتی است... خیلی از خوردنی های مضر را دوست داریم ولی نباید بخوریم.
زینب
سلام عموی من دچار تومور در سر هستند دکترا قطع امید کردن .یک طرف بدنشون لمس هستش.یکبار جراحی شدند.ولی جواب نداده .شما بگید باید چیکار ونیم.
سلام... با طب اسلامی درمان کنید. البته چون جراحی کردن و تومور دستکاری شده کار سختتر شده ولی در طب اسلامی همیشه امید هست چون در مورد برخی از داروهای طب الامی معصوم میفرماید: هر دردی را درمان می کند.
فاطمه
سلام
آیا قرص خون همان مرکب 6 است یا با هم فرق می کنند ؟
سوال دوم اینکه مصرف قرص خون در دوره عادت ماهیانه بلامانع است ؟
تشکر از پاسختون
علیکم السلام. قرص خون همان مرکب 6 است. 
اشکال ندارد ولی عادت ماهانه را ممکن است به هم بریزد
معصومه
قرص خونی که از عطاری خریدم کرم زده بود چرااااا ؟ حالم بد شد 😫
بارها گفتم که از داروخانه مرکز طب اسلامی تهیه کنید. درست کردن غیر اصولی ، نگهداری طولانی مدت و... دارو را فاسد می کند. درست کردن قرص خون کار سختی هست
معصومه
من آدرسی ندارم و جای معتبر نمی شناسم خواهش می کنم کمک کنید. 
اگر سایت معتبری هست برای خرید لطفا معرفی کنید
جهت سفارش گیاهان دارویی با شماره ۰۲۵۳۳۸۰۳۰۱۱ از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر تماس حاصل فرمایید.
علی
سلام پدرمن زخم کلیه براثرردشدن سنگ دارد وکمی هم عفونت آیاقرص خون چاره ساز است واگرهست چگونه مصرف کنیم وازکجا تهیه کنیم ازراهنماییتون ممنون میشم.
علیکم السلام... خیر، قرص خون برای این کار نیست...
زری
سلام
دخترم ۲۴ سالمه
معدم درد میکنه و شکم سفت کار میکنه
گلاب به روتون مدفوعم سیاهه و کم کار میکنه
چه داروهایی بخورم؟
علیکم السلام... خاکشیر، در صورت جواب ندادن سنا و گل سرخ
اگر درمان نشد باید به قسمت دریافت نسخه برید و داروی کامل بگیرید.
بهار
سلام
من چند سوال داشتم
1-روغن زیتون برای پخت وپز مناسب است از جمله سرخ کردن چون میگن که مناسب نیست
2-شربت سکنجبین برای سیاهی دور چشم وسودا مناسب استوتاثیری دارد
3-ایا برای درست کردن سویق گندم از اردگندم وسبوس ان باید استفاده کردوجداگانه باید تفت دادو اگر گندم را اول درسته تفت دهیم وبعد پودر کنیم همان خاصیت سویق گندم را داردیا نه
4- برای ترک سیگار وموادمخدر از جمله تریاک وشیشه ...چه دارویی باید مصرف کرد
از راهنماییتون ممنون میشم
سلام
1. خاصیتش رو از دست میده ولی ظاهرا ضرر نداره.
2. تاثیر داره
3. گندم با سبوسش بدون کنده شدن از آن باید آرد شود و با هم تفت دهند
4. حجامت و خوردن اسفند دانه کمک میکنه.
بهار
سلام
ببخشید یک سوال دیگه دارم اینکه می گن حنای معمولی را کمی تفت داده تا بیرنگ شود صحیح است واینکه همان خواص حنا را برای مو بغیر از رنگ کردن مو دارد یا نه
سلام. نشنیدم.
زری
چرا جواب نمیدین؟
مسافرت بودم دیر شد...
زهرا
سلام خواهش میکنم سوالامو جواب بدید
منم کم خونی دارم و دکتر آیزن پلاس داده و میخورم ولی ۶ ماه باید بخورم. اگه قرص خون بخرم بجاش. باید چن تا بخرم و طی چه مدتی کم خونیم ب طور کامل رفع میشه. کم خونی شدید ندارم. لب مرزم
سوال دومم اینکه خیلی لاغرم. قرصی برای چاق شدن ندارید؟؟😣
برای بزرگ کردن سینه هم قرص ندارید😓 ممنون میشم جواب بدین. تشکرات😞
سلام... سه بسته که حدود بیشتر از یک هفته مصرف میشه...
سوالات دیگر را در دریافت نسخه باید مطرح کنید. همه اینها درمان دارد.
حسن
سلام
مصرف صاف کننده و لخته خون که همون فلفل باشه باهم 
خطرناکه؟
سلام... خیر... البته برای اثر بخشی بهتر با فاصله زمانی با هم خورده شود نه دقیقا با هم
بهار
سلام
ببخشید که گفتین گندم اول ارد شود وبعد همان گونه تفت بدهیم ویا ارد گندم را الک کرده وسبوس را جداکرده و ارد را جداگانه وسبوس راجدا تفت داده وبعد در نهایت باهم مخلوط کرده کدام درست است

سبوس را از گندم نباید جدا کرد و با هم باید آرد و تفت داده شود.
بهار
سلام
ببخشید که دوباره سوال میکنم برای تهیه روغن بنفشه باید ظرف را جلوی افتاب گذاشت یا می توان در سایه هم گذاشت کدام درست است
ممنون میشم که راهنمایی کنید
سلام. ظرف باید جلوی آفتاب شدید باشد.
زهره
واسه که شکم کم کار میکنه
دو روزی یه بار کار میکنه
چه دارویی تجویز میکنین؟
نرگس
سلام.خانمی 26 ساله هستم که به دلیل وجود حفره 2.3 سانتی روی قلبم که باعث افزایش سایز قلبم شده باید عمل باز انجام بدم.میخواستم ببینم با طب اسلامی میشه درمانش کرد ک نیاز به عمل نباشه؟و اگه میشه چه مدت طول میکشه؟گفتن باید قرص خون استفاده کنم.ممنون میشم جواب بدید
علیکم السلام... امکان درمان هست... مدت درمان با قرص خون کوتاه هست...
زهرا
سلام 
همسرم تالاسمی مینور داره چه مقدار قرص خون استفاده کنه تا بهتر بشه؟؟
ایا از نظر طب اسلامی فرزند ما ممکنه به بیماری خونی شدید دچار بشه؟؟
همسرم لاغرن و احساس ضعف و بیحالی زیاد داره
علیکم السلام...
سه بسته+ دو بسته خونساز
امکانش هست ولی جای ترس نداره...
در کم خونی این علائم وجود داره...
نرگس
ببخشید مثلا ممکنه ک در عرض 40 یا 50 روز درمان بشم؟ سوراخ قلبم سایزش بزرگه یکم ناامید شدم.چون من برای اخر شهریور نوبت عمل دارم.اگر امیدی هست ک نوبت عملم رو عقب بندازم.اگه لطف کنید بگید چه مقدار قرص خون استفاده کنم.روزی چند عدد؟از جنوب کشورم سخته برام بخوام برم پیش پزشکای طب اسلامی
بله . در مدت کمتر هم ممکنه. امتحانش کنید... مقدار و طریقه مصرف هنم در متن آوردم و هم روی دارو نوشته شده.
بهار
سلام
می خواستم ببینم که روغن بنفشه 10 ماهه در بازار برای خرید هست یا نه از کجا می تونیم تهیه کنیم
علیکم السلام... روغن بنفشه ده ماهه چه مزیتی داره؟ این روغن حساسه و مدت طولانی دوام نمیاره. هر چه تازه تر سالم تر هست.
زهرا
ببخشید ایا تالاسمی مینور تو طب اسلامی درمان قطعی داره؟؟؟
بله....
جواب سوال دیگه:  یک قاشق غذاخوری بومادران دم کنید و بخورید برای جلوگیری از خونریزی و فیبروم رو هم درمان کنید.
حسین
باسلام خانمی دربارداری به دلیل پایین بودن جفت ونیز احتمال چسبندگی جفت به محل سزارین قبلی ویا دهانه رحم برای ایشان قرص خون تجویز شد چند بسته باید مصرف بشه در هفته 20 بارداری هستن.درضمن دیابت بارداری نیز دارن که از سویق جو مصرف میکنن.بجای مولتی ویتامین. وکلسیم از چه دارویی استفاده کنن.
سلام... دو بسته
سوالات دیگر را باید در صفحه دریافت نسخه بپرسید

حسین
سلام
برای جلوگیری از ریزش مو و تاسی چه دارویی بخوریم؟
اخیرا سرم خیلی موهام کم شده و ریزش مو دارم
علیکم السلام...
باید در صفحه دریافت نسخه بپرسید
زهرا
سلام 
تشکر از اینکه جواب سوالاتمونو میدین
ببخشید من چند روزه اره و شیره انگور خوردم و الان بدنم شروع کردن به جوش زدن و خارش شدید دارم دلیلش چیه؟ چیکار کنم؟ چون نقاط حساس بدنم خیلی متورم شدن
سلام... لطفا سوالتون رو خصوصی نفرستید چون خصوصی ها رو فرصت نمی کنم جواب بدم...
یکی از این دو یا هر دو را فعلا نباید مصرف کنید... امتحان کنید با حذف کدامیک این مشکل حل می شود... در کنار آن از گرمیجات کمتر استفاده کنید و کاسنی و سردیجات بخورید تا این مشکل حل شود
کریم
سلام مادرم خونریزی معده داره ب خاطر مصرف قرص اسپرین ودچار کم خونی شده لطفا درمان اون چی هست ایا قرص خون راه درمان هست وباعث قطع خونربزی میشه باتشکر
علیکم السلام
قرص خون
جامع و عسل
زهرا
سلام 
ببخشید اگه بچه ای در کودکی نرمی استخوان داشته و درمان نکرده الان راه درمانی براش هست؟؟ الان ۲۶ ساله ست
حداقل پیشگیری بکنه از عوارضش مثل پوکی استخوان
ضمن اینکه ویتامین دی ایشون ۳ هس
علیکم السلام...
بله... درمان دارن همشون...
زهرا
راه درمانش چیه؟؟؟
به صفحه دریافت نسخه مراجعه کنید. 
علائم کامل باید بررسی بشه
فرزانه
سلام.من کم خونی شدید دارم  و باردار هستم.غلبه ی صفرا دارم.قرص خون برای درمان کم خونیم مفیده؟
علیکم السلام... بله... از گرمیجات هم در کنار قرص خون پرهیز کنید...
فرزانه
ممنونم از جوابتون.تا چند روز و چه مقدار باید قرص خون بخورم؟ برام آمپول هماتوفر نوشتند ولی نزدم.
 طریقه و مقدار مصرف در متن هست مطالعه کنید. خوراک خونساز مثل گوشت گوسفند و کباب آن فراموش نشود
A.R
سلام.در حین استفاده از قرص خون،برنج سبزی خوردم.آیا مشکلی پیش میاد؟
علیکم السلام...اگر مقدار سبزیش کم باشه اشکالی نداره ولی باید سعی بشه کامل پرهیز بشه تا بهترین نتیجه به دست بیاد
فاطمه مولایی
قرص خون برای پرولاپس دریچه ی میترال هم مفیده و درمانش میکنه؟ چون طب مدرن میگه که ارثیه و درمان نداره
بله درمان میکنه
بابایی
سلام من جایی شنیدم که قرص خون باید سه روز متوالی مصرف بشه و سه روز قطع بشه و تا سه بار این عمل تکرار بشه درسته؟
علیکم السلام... خیر، درست نیست.
نیلوفر
سلام نوزاد سه ماهه ای که به خاطر تشکیل نشدن کامل دیواره های بطن و دهلیز قلب و فشار ریه نیاز به عمل داره الان دو ماهه قرص خون مصرف میکنه ولی تاثیر چندانی نداشته چه قدر باید مصرف کنه تا مشکلش حل بشه؟
در ضمن چند روزیه که برای ریه کاشم هم مصرف می کنه.
علیکم السلام... اگر طبیب دارو را تجویز کرده و دارو را از جای معتبر مثل مرکز طب اسلامی تهیه شده و دارو طبق دستور مصرف شده، با یک بار مصرف، دارو باید جواب داده باشد، حداکثر دو دوره با چند روز فاصله بین دوره اول و دوم مصرف
نسیبه
سلام .تیروییدم به شدت تنبله ،و فقر آهن شدید دارم ،دو روزه قرص خون میخورم ،نمیدونم باید در طی مصرف قرص خون، لووتیروکسینی رو که ناشتا میخورم ترک کنم یا نه .ممنون میشم توضیح بدید .اجرتون با حضرت زهرا .
سلام. یا باید داروی طب اسلامی برای تیروئیدتون مصرف کنید یا همین قرص شیمیایی. 
نسیبه
اون داروی خونساز رو هم حتما باید استفاده کنم .آخه خیلی بد مزه است و سخت از گلو پایین میره .نمیشه با عسل خورد؟
داروی خونساز برای اثر قوی تر هست و مصرف آن بستگی به نظر طبیب دارد. اگر نمیتونید بخورید، با عسل یا آب هم اشکالی نداره مصرف بشه
ناشناس
سلام می خواستم بدونم چطوری میشه شپش سر را از بین برد و چرا بعضی افراد هر چند سال شپش میگرند
سلام.  به صفحه دریافت نسخه مراجعه کنید 
فرشته
سلام.من هفته اخر ماه پنجم بارداری هستم.یک حفره قلب جنین تشکیل نشده.ایا برای اینکه در فاصله حداکثر یک ماه جواب بگیرم میتونم بعد از مصرف سه بسته قرص خون،دوتا دیگه رو چند روز بعد مصرف کنم یا ضرر داره؟ایا قرص خون برای این مشکل هم درمان کننده است؟؟؟
سلام. همان مقدار کافی هست ولی اگر چند روز فاصله بدید اشکالی نداره دوباره مصرف کنید. 
بله درمان هست.
فاطمه فرهادی
آیا قرص خون ضرر داره؟ برای پرولاپس دریچه میترال تجویز شده برام. ولی فعلا مصرف نکردم ،میترسم عوارض داشته باشه.میشه راهنمایی بفرمایید.
خیر... دارویی که از اهلبیت به ما میرسه اگر طبق دستور مصرف بشه ضرر نداره
بهار
برای تهیه جوانه گندم کدام روش صحیص است ایا اینکه گندم به محض اینکه  اولین جوانه را زد قابل استفاده است یا باید جوانه ها خیلی بزرگ شود و سبز شود بعد استفاده شود کدام بهتر است

همان جوانه کوچک کافی هست
بهار
سلام مصرف کرفس برای زنان باردار مضر است یا نه چون جایی خواندم که باعث الرژی میشود
سلام... گفته میشه مصرف نکنند...
راضیه
سلام.یک پسر بیست ماهه دارم که شیر خودم را میخورد.میخواستم بپرسم مصرف مرکب ۱و سودابر و صفرابر و هم چنین جامع امام رضا اشکالی دارد با توجه به اینکه شیر میدهم برای بچه ضرر ندارد؟

سلام... خیر
فرشته عظیمی
سلام.من هفته اول ماه ششم بارداری هستم.بدلیل تک شریان بودن بندناف، یک حفره قلب جنین تشکیل نشده.من  5 بسته قرص خون استفاده کردم با  3 بسته سویق گندم، مرکب1، خونساز،صفرابر و امام کاظم.الان دو هفتس ک اینا رو مصرف میکنم.قرص خون هام و سویق گندم هم تموم شد.سوالم اینه ک واسه مشکل من چقد طول میکشه تا داروها مخصوصا قرص خون اثر کنه؟؟؟آیا دو هفته یا یک ماهه جواب میده؟؟؟
سلام... ممکنه...
ناشناس
سلام وقت بخیر.خیلی ممنونم از وقتی ک میزارید.خدا اجرتون بده.مشکل من اینه که ب خاطر تک شریان بودن بند ناف، یک حفره قلب جنین ( بطن راست ) ب طور کامل رشد نکرده و کوچیکه.من تو هفته سوم از ماه ششم بارداری هستم.5 بسته قرص خون مصرف کردم و الان سه هفته از مصرفم میگذه.سوالم اینه ک:
1- این حفره با گذشت زمان رشد میکنه؟
2- اصلا همچین موردی تو طب اسلامی پیش اومده ک قرص خون درمانش کرده باشه؟آخه سوراخی قلب و ... رو دیدم ک درمان شده ولی  دقیقا عین مشکل خودمو تو طب اسلامی و درمان هاش ندیدم.
3- حداکثر چقدر زمان میبره و طول میکشه تا قرص خون اثر کنه؟
4- چندبسته قرص خون و در عرض چ مدت زمان بندی باید خورده بشه؟
سلام... طبق آنچه آیت الله تبریزیان گفته اند و در کتابش است با قرص خون مورد شما هم باید درمان بشود ولی خودم این موارد را نداشتم و تجربه درمانش را ندارم... سه بسته قرص خون باید مصرف شود طبق دستوری که روی قرص خون ها نوشته شده...
زهرا
سلام 
من یک ماه پیش ارده خوردم و الان یک ماهه بدنم کهیر زده و خارش شدید دارم و خیلی از نقاط بدنم جوش قرمز ریز شده
حجامت کردم اما تاثیر نداشت چکار کنم خلاص شم 
خواهش میکنم راهنمایی کنید
علیکم السلام... از گرمیجات پرهیز کنید و داروی صافی خون آیت الله تبریزیان رو مصرف کنید. البته بهتر است به صفحه دریافت نسخه مراجعه کنید تا کاملتر علائم شما بررسی بشه.
روزا
سلام  من قرص خون گرفتم نوشته در طول روز باید یک چهارم قوطی مصرف شه ینی چی؟میشه بیستر توضیح بدین درمورد زمانش هم روی قوطی چیزی ننوشته
سلام... یعنی یک قوطی آن باید در طول چهار روز تمام بشود...
ریحانه
سلام ببخشید برای درمان تالاسمی مینور چند بسته قرص خون وداروی خونساز باید سفارش بدم؟
سلام... سه بسته قرص خون و خونساز یک بسته + تغذیه خونساز
.غریبه
سلام.ببخشید من 17 سالمه و صفحه رشدم بسته شده میخواستم ازتون بپرسم ک بجز استخوانساز و سویق سنجد و گندمبرای این ک قدم رشد کنه دارو یا چیزه دیگه ای هست مثلا من شنیدم استخوانساز باید با حجامت پشت گوش باشه چتد مرتبه؟و این ک ایا حجامت قد با حجامت پشت گوش فرقی داره و من ک از امسال میخوام این داروها رو بخورم چه حجامتی دقیقا باید بکنمو چند بار در امسال؟ب نظرتون چند سانت موثره یا اصلا برام جواب میده؟!میشه خواهشا هر کاری ک بشه و جواب بده روی رشدم رو بگید تا انجام بدم تا چند ماه امسال و نتیجه ببینم.ببخشید ک زیاد نوشتم اما واقعا نمیدونم.
سلام.. جواب دهی بعد از دهه محرم
علی
سلام
من تالاسمی ماژور دارم و هر سه هفته از بچگی خون تزریق میکنم و مصرف غذاها و داروهای آهن دار برام مضره میخواستم ببینم این قرص خون واقعا برای من که بدنم اصلا قادر به خون سازی نیست تاثیر داره؟اصلا موردی مشابه من مشاهده کردید که جواب بگیره؟ اگر اره چجوری مصرف کنم...تشکر
سلام... روی تالاسمی مینور دیدم که درمان کرده ولی ماژور رو مورد نداشتم. امتحانش ضرر نداره
سارا
با سلام برای سوراخ قلب کودک دو ساله چند بسته قرص تهیه شود؟
اجرتان با آقا صاحب الزمان عج
سلام...یک بسته
سارا(ندا)
سلام از اینکه سریع جواب را دادید ممنونم ان شاالله همیشه زیر سایه اقا صاحب الزمان باشید از ته دل میگم خدا خیر دنیا و اخرت نصیبتان کند که این چنین به خلق الله کمک میکنید. برایم دعا کنید... اجرتان با آقا صاحب الزمان عج
علیکم السلام... تشکر از دعاتون...
آسمان
سلام
بنده زخم مقعد دارم.۲بسته قرص خون گرفتم.اما تنها نوشته ی روی قرص ۷عدد هست...هیچ چیز دیگری ندارد.
لطفا توضیح بدین چطور باید مصرف کنم؟
ناشتا و با چی بخورم ابمیوه،شیریا آب
طبق دستور مصرف که در متن این پست آمده مصرف کنید... با چیزی لازم نیست بخورید ولی آب اشکالی ندارد.
آسمان
الان که پاییز هست نصف بسته؟؟
برای یک وعده خیلی هست که.
برخی منابع ذکر کردند هروعده ۳ عدد.بیشترش ضرر داره.نصف قرص ها برای یک وعده؟
عذرخواهی میکنم اما آیا ممکنه این تغییر بخاطر وجود اندازه های متفاوت قرص باشه؟
لطفا بیشتر راهنماییم کنید من دفعه ی اول هست که از طب اسلامی استفاده میکنم
پاییز اگر سرد باشه ظاهرا مثل زمستان میشه و اگر گرم باشه مثل تابستان.
منابع دیگر را رها کنید. طریقه مصرف: مقدار مصرفش در یک وعده زیاد هست. وقتی گفته می شود سه روز دو بسته باید مصرف شود یعنی صبح یک سوم بسته و شب هم یک سوم بسته و در نتیجه در شش وعده ای که در این سه روز داریم دو بسته تمام می شود. من این مطالب را از کتابی نقل می کنم که در دوره ای که خود آیت الله تبریزیان تدریس می کرد این کتاب تدریس می شد.
افضلی
سلام
ببخشید یه سوالی برایم پیش آمده
در ترکیبات قرص خون آب تره هست، منظور آبِ گیاه تره ست؟ یا آب تره خودش یه گیاهه؟
سلام... همان تره معروف هست که آبش را می گیرند و خودش هم برای کم خونی مفید هست...
محمد
سلام و خسته نباشید 
سوالم‌این هست که تا چند روز باید مصرف شه؟
سلام... تا دارو طبق دستور تمام بشه... مدت مصرف کوتاه هست...
ملینا
سلام ببخشید سبزیجات منظورشون به صورت خام هست یا اینکه مثلا قرمه سبزی هم نباید خورد
سلام... قرمه سبزی هم شامل میشه...
ناشناس
سلام
حسته نباشید می خواستم بدونم که روغن کلزا برای خوراکی مناسب است یا نه یا افتابگران وذرت وسویا کدام یک بهتر است
علیکم السلام... در اصل اینکه این روغن ها واقعا از تخمه افتایگردان و کلزا گرفته می شود شک هست مثل آبلیمو که روی آن می نویسند طبیعی ولی قطعا قطره ای آب لیمو در آن نیست و قیمت آن هم در مقایسه با طبیعی آن بسیار پایینتر است. کلا جز روغن زیتون و کنجد که قیمت آن هم واقعی هست توصیه نمیشه روغن مایع دیگه ای مصرف بشه.
ملینا
حالا من که در کنار قرص خون فقط یکبار قرمه سبزی خوردم تاثیر نداشته؟
نه... چندان تاثیری نداشته... 
ناشناس
سلام
ببخشید می خواستم بدونم که برگ چغندر که ساقش قرمز است را استفاده نکنیم یا نه اشکالی ندارد
سلام... خوردن برگ چقدر در هر صورت اشکالی ندارد...
ناشناس
سلام
می خواستم بدانم که برای درمان وجلوگیری چین وچروک پوس صورت چکار کنیم ممنون میشم
سلام... تعدیل مزاج و استفاده از کرم رازیانه
زهرا
سلام برای مادرم سه بسته قرص خون ۷۰ تایی تجویز کردن یعنی جمعا ۲۱۰ عدد.
هرقوطی سه روز. طول درمان ۹ روز.
اما اینجا و توی کانال می بینم که نوشته شده مصرف قرص خون بیش از سه روز نباید طول بکشه.
آیا ممکنه قرص خون تجویز ۹ روزه هم داشته باشه؟
می ترسیم عوارض یا مضراتی داشته باشه.
سلام... درست مصرف کردند و مشکلی وجود نداره... دستور مصرف در متن این پست رو با دقت بخوانید...
مریم
سلام. آیا در طب اسلامی درمانی برای فک باز (فقط دندانهای آسیا روی هم قرار می گیرند 
دندانهای نیش و پیش به اندازه یک سانتیمتر از هم فاصله دارند)
وجود دارد.
علیکم السلام... من چیزی ندیدم... از دیگران سوال کنید...
فاطمه
باسلام،همسرم بیماری سرطان خون مزمن دارند،خیلی به لطف درگاه پروردگارامیدوارم،به نماینده استادتبریزیان مراجعه کردیم وداروگرفتیم،همسرم ازامروزداروهاشون روشروع کردن،خواستم بدونم کسی  رودیدین که بیماری سرطان خونش باطب اسلامی درمان شده باشه؟
علیکم السلام... بیماری های صعب العلاج رو بیشتر رجوع میدم به دیگران تا حضوری آنها رو ببینن... کانال درمان شدگان طب اسلامی را در گوگل جستجو کنید...
ناشناس
سلام
اینکه بعضی جاها نوشته ساقه وسط برگ چغندر خورده نشود منظور چیست وجایی نوشته شده که برای ا ز بین بردن ژن مضر ساقه قرمز رنگ اگر باشد خورده نشود وفقط برگش باشد یعنی چیست خواهش میکنم توضیح دهی واقعا گیج شدم
سلام... ساقه همیشه بیرون از برگ هست...
زینب
سلام وقت بخیر .مادرم سرطان خون دارند قرص خون گرفته گفته بسته ای دوروز تموم بشه یعنی چند حبه بخوره صب و شب ک دو روز تموم بشه هر قوطی ممنونم 
علیکم السلام... تعداد حبه مهم نیست، بسته به سایز قرص ها ممکنه پنج تا یا ده تا یا بیشتر در هر وعده نیاز باشه مصرف بشه تا دو روزه تمام بشه یک قوطی
زهرا
باسلام یه خانومی دچار هموفیلی میگه بعد مصرف قرص خون اسلامی معدم درد میگیره چیکار کنه بتونه دارو رو مصرف کنه بدون اینکه معدش درد بگیره
سلام... غالبا کسی با خوردن این قرص معدش درد نمیگیره... اگر اسهال و دل پیچه هم دارن باید قابضاتی مثل سنجد بخورند و اگر معده مشکلی دارد ابتدا درمان شود...
رهگذر
به نظرتون با این دمای فعلی هوا احتیاج هست قرص خون توی یخچال باشه؟ گذاشتن قرص خون در یخچال اشکالی نداره؟ 
نیازی به یخچال نیست
Mercury
با سلام. بنده باردارم و در حال مصرف قرص خون هستم. روی بسته بندی قرص نوشته شده در بهار و تابستان ۷ تا صبح و ۷ تا شب. فکر میکنم این متغیر بودن تعداد به خاطر اندازه قرص هاست که ممکن است در هر بازه ی زمانی متفاوت باشه. درسته؟ سوال دومم هم در مورد سبزیجات است. آیا سبزیجات منظور فقط سبزی خوردن هست؟ مثلا لوبیا سبز یا بامیه یا نخود فرنگی، کاهو، خیار و ... جزء سبزیجات مورد نظر حساب میشوند؟
علیکم السلام
سوال اول: بله درسته
سوال دوم: خیر این موارد جزو سبزیجات مد نظر حساب نمی شوند البته احتیاطا کاهو هم نخورید.
حمیدی
سلام
اگر قرص خون رو به جای قرص آهن جایگزین کنیم مقدار مصرف چه میزان باید باشد
مصرف شبی یک عدد!
درطولانی مدت مثلاچند ماهه یا سالانه
مقدار مصرف قرص زیاد نمیشودوقتی گفته شده در یک دوره درمان فقط 3قوطی مصرف شود 

سلام... دستور مصرفش فرقی نمیکنه و طبق دستور بهتر عمل میکنه. البته شبی یکی هم تاثیر داره و هر بار که یک دوره مصرف میشه چند روزی باید قرص خون نخورد وفاصله انداخت...
حمیدی
قرص کم کاری تیروئید رو باید ناشتا مصرف کرد
قرص خون رو هم باید ناشتا مصرف کرد
من صبح ناشتا قرص تیروکسین بعد با فاصله 1ساعت قرص خون رو مصرف کردم
تداخل دارو ایجاد نمیشه شیوه مصرف صحیح است؟؟؟
درست مصرف می کنید...
خانم
سلام آیا قرص خون برای برطرف کردن لکه بینی هم موثر است من میوم رحم دارم آیا طب اسلامی برای میوم هم درمان دارد؟
سلام... بله ولی داروی مکمل نیاز دارد... بله درمان دارد...
ز
سلام.مگه سرکه وسبزیجات چه اثری داره که باقرص خون  نخوریم؟من صبح خوردم شب یادم نبودکوکوسبزی خوردم ترسیدم قرص شب رابخورم
سلام... طبق دستور مصرف در روایت باید پرهیز بشود... 
طاهره
سلام ;پدرم سرطان خون داره شیمی درمانی میشن دو دوره از درمان اولیه هنوز مونده;یکی از دوستان طب اسلامی ومعرفی گردند پیش یکی از شاگردان طب رفتم ایشون خیلی دارو دادند مثل :قرص خون;صاف کننده خون;فشار خون;ملین;هاضوم;زنجبیلات;داروی امام رضا;سودابر;صفرابرو..چندتا سوال داشتم:1.ایا داروها را همزمان باشیمی درمانی مصرف کنندیا بزارن شیمی درمانی دوره اش تموم بشه;2.بعضی از دارها تداخل زمانی دارند باید پشت سرهم مصرف بشه مثلا دوتا قرض ناشتا دارند دوتا قبل از خواب;3.قرص فشار خون دکتر رو دیگه نخورند4:ممکنه کسی که کم خونی داره پلاکت گلبول سفید وقرمز خونش خیلی پایینه غلظت خون داشته باشه چون روی داروی صاف کننده وفشار خون نوشته درمان غلظت خون4.ایا ممکنه فردی دوتا غلبه مزاج داشته باشه اخه هم سودابر دادن هم صفرا بر
سلام... اگر دوره شیمی درمانی زود تموم میشه مثلا یک ماه بگذارید تموم بشه بعد مصرف کنید و گرنه زمان از دست میره و همین الان شروع کنید. باید فشارشون مرتب چک بشود اگر داروهای طب اسلامی فشار را پایین نگه میداره قرص فشار نخورند وگرنه از هر دو استفاده کنند. قرصهایی که تداخل زمانی دارند با فاصله یک ساعته از هم بخورند.... بله ممکنه غلظت خون هم داشته باشه یعنی خون کثیف و غلیظی داره و ممکن هست فقط از خاصیت درمان فشار خون ان استفاده می کنند... دو مزاح با هم ممکن است
مرتضی
سلام،خسته نباشید
من کمخونی دارم خیلی شدیده
این قرص خون رو چند ماه باید بخورم تا درمان بشم؟
ضرر نداره؟
سلام... یک دوره که چند روزه هست همراه با مکمل های آن و تغذیه خونساز  کافی است... ضرر نداره
طاهره
سلام خسته نباشیدبرای سرطان خون ثفا هم لازم;اخه تو سایت نوشته ثفا درمان همه سرطانها بجز خون ولی با مشاوره طب که صحبت کردم گفتن باید ثفا هم مصرف بشه;دیگه اینکه خونساز یا کراث هم لازمه یانه;اقایی که در استان یزد برای درمان رفتم نه ثفا داده نه خونساز;ویه سوال دیگه اینکه اعتقاد وایمان به طب اسلامی وجود داره تا چه حد میتوان به مراحل تهیه وترکیب مواد در شهرهای مختلف اعتماد کرد لطفا یک جای مطمین معرفی کنید ;خیلی سپاسگزارم
سلام... ثفا با آب تره برای درمان سرطان خون است. ثفا به تنهایی برای سرطان خون تجویز نمیشه بلکه ترکیب باید بشود. قرص خون هم خوب هست... داروی بدرد نخور زیاد هست و تا میشه باید جای معتبر رفت. سایت مرکز طب اسلامی فکر می کنم مطمئن تر هست... 
طاهره
شرمنده دوباره اومدم;تو سایت زده نماینده عام استان یزد آقای ایت اللهی ولی ایشون موبایلشون خاموشه پیگیری کردم گفتن رفتن قم ;خواهشا میتونید ادرس یاشماره ای از ایشون رو برام بفرستید
شماره ی دیگری ندارم...
خانم
سلام شما فرمودید برای درمان لکه بینی مکمل قرص خون نیاز است مکمل آن چیه وبرای درمان میوم رحم چه کار کنم وچه دارویی باید مصرف کنم خدا خیرتان بدهد 
ناشناس
اگه یکی ریفلاکس معده داره اشکال نداره این قرص و برای کمخونی و چروک قلب یعنی افتادگی دریچه میترال استفاده بکنه؟ 
خیر... ولی اگر به این نتیجه رسیدید که به معدتون نمیسازه مشورت انجام بدید.
ناشناس
روی قوطی قرص خون  که ازداروخانه تبریزییان قم گرفتیم نوشته دربهار وتابستان هر روز یک چهارم قوطی میل شود دقت نمایید قرص خون باید در طول روز مصرف شود و مقدار بالا بصورت یکجا مصرف نگردد.منظورشون چیه حالا؟! ما که حسابی گیج شدیم.خواهش می کنم توضیح کامل ودقیق بدید.به نظرتون در طول این سه روزهر روز که یک چهارم خورده میشه با فاصله مثلا سه ساعت یه دونه باشه خوبه؟!
هر روز یک چهارم قوطی مصرف شود یعنی در یک یا دو یا مثلا سه وعده در روز این مقدار کامل مصرف شود و یک دونه یک دونه نباید مصرف کرد بلکه چند تا چند تا باید مصرف بشه. این قرص ها فقط برای قابل خوردن شدن به این اندازه در امدن نه اینکه اندازه آنها معیاری برای مصرف یک وعده باشه.
ناشناس
سبزیجات گفته شده خورده نشه آیا منظورش باقالی سبز ولوبیا سبز وبادمجان و کدو هم هست؟!
خیر...
ناشناس

 بعضی نوشتن با قرص خون خرما نخورید اما بعضی این و ننوشتن تکلیف چیه؟!

پرهیزات فرض خون رو نوشتیم... بقیه چیزها اشکالی نداره خورده بشه...
طلوع

با سلام

در مورد مصرف قرص خون..  چهار بسته قرص خون تجویز شده که من 3بسته تمام کرده و یک مرحله از بسته چارم را هم مصرف کردم که اینجا متوجه شدم بیشتر از 3بسته پشت سر هم نباید استفاده نمود... چه عوارضی دارد؟ من مابقی را کی استفاده کنم؟

با تشکر

سلام... اگر تاثیر آنی نگذاشته عوارض خواصی نداره... با یک روز فاصله عوارضی نداره
احسان عزیزی

سلام 

29سالمه

دهلیز قلبم سوراخه و رگ جا به جا دارم

حدود یک ماهه قرص خون میخورم از مشهد میفرستن ریحانه.

برای معاینه پیش کی برم

آیت الله تبریزیان مریض قبول میکنن؟

اراک از شاگردانشان کسی هست؟ 

 

ممنون میشم راهنماییم کنید 

 

علیکم السلام... آنچه اطلاعات بود در سایت گذاشتم و خبر بیشتری ندارم...
صبوری

  سلام وقت بخیر

من خانم ۳۵ ساله هستم کم خونی مینور دارم هموگلوبین خونم ۹ هست

کهیر میزدم به همکاران شما مراجعه کردم گفتن غلبه صفرا دارم

ابتدا ۳ بسته مرکب ۱ خوردم. حنا و نوره استفاده کردم

۱ بسته قرص خون خوردم بعد حدود ۱ و نیم بسته صفرابر و کمتر از یک بسته تقویت عصب خوردم

حالا دوباره ۱ بسته قرص خون خوردم

۱ بسته دیگه بخورم کافیه؟ ( هر بسته برای چهار روزه)

ب من گفتن بعد قرص خون صاف کننده بخورم. ایا صاف کننده برای کم خونی ضرر نداره؟ البته من اقدام به بارداری کردم. میترسم این داروها ضرر داشته باشه

ممنون میشم راهنمایی کنید و بگید داروها کافی بوده یا نه؟

حدیث

سلام من کم خونی مینور دارم

نزدیک دوهفته هست که داروی قرص خون و خونساز رو میخورم

طول درمان کمخونی مینور چقدر هست و من تا کی باید ادامه بدم؟

سلام...یک دور قرص مصرف کنید باید جواب بده که چند روزی بیشتر طول نمیکشه. البته تغذیه خونساز هم مهمه.
زهرا

سلام بنده ۴بار بارداری پوچ داشتم و دکتر گفتن ک تخمکها ضعیف هستند ایا باقرص خون میشه درمان کرد ممنونم

زهرا

سلام لطفا پاسخ بدید ب سوالم

مهسا

باسلام من از قرص خوناستفاده کردم پریودیم عقب افتاده متاهل هستم تست بارداری هم دادم منفی بوده چرا این اتفاق افتاده من اصلا سابقه اینکه پریودیم عقب بیوفته رو نداشتم لطفا راهنماییم کنید که باید چیکار کنم

علیکم السلام... به هر حال دارو هست و اثار مختلف داره... در زمان عادت مصرف نکنید. حالت فعلی هم احتمالا با گذشت زمان باید خوب بشه.
مریم

سلام من یک هفتست که از قرص خون استفاده میکنم و امروز کوکو سبزی مصرف کردم و دکتر طب سنتی بهم نگفته بود که نباید سبزی بخورم اما الان فهمیدم قرص خون و سبزی تداخل دارن حالا چه اتفاقی میفته؟ ممنون میشم پاسخ بدید

سلام... ظاهرا برای تاثیر بیشتر هست و عوارضی نداره...
فرشته

سلام ببخشید من قرص خون رو صبح خورده بودم ولی توی نهار ماهی خوردم الان چی میشه 🤔🤕😔

ابراهیم کریمزاده

سلام.عطاری قرص خون ک روش برچسب شفاخانه رضوی زده رو سه بسته بم داد تو ۱۲ روز خوردم.ولی چندروز بعدازاتمامشون پشت دستام و مچ پاهام درد گرفته و ی چیزی مث برق از مچ‌پام تیرمیکشه تو استخونام وضعف میکنم.دیشب تپش قلب شدید گرفتم.بیمارستانی شدم.نمیدونم چیکارکنم.هنوزم تپش قلب میادسراغم و دست وپام درد میکنه.چیکارباید بکنم.حالم خیلی بده

سلام... بدون تجویز گرفتید؟
سابقه نداشته همچین موردی. به یه طبیب مراجعه کنید و فشار خونتون رو هم چک کنید. ممکنه ترکیبات دارو مشکل داشته یا شما حساسیت به دارو داشتید.
محمد حسینی

سلام.برای افتادگی دریچه قلب قرص خون مصرف کنم نتیجه بخش هست؟

علیکم السلام... ان شاء الله بله...
ن

مصرف همزمان قرص خون و صفرا بر مشکل داره؟ صبا بعد صبحانه ۵ تا قرص خون شبا ۵ تا صفرا بر ...

صبح و شب خوردن دو دارو به طرزی که گفتید همزمانی ایجاد نمیکنه و مشکلی نداره...
S

سلام وقت بخیر

قرص خونی که تهیه کردم نوشته تابستان یک‌مثقال

یعنی چه طوری باید مصرف کنم؟؟

 

میتونم فقط موقع عادت ماهیانگی شب ها یه دونه آخر وقت بخورم؟؟؟

سلام... یک مثقال حدود 5 گرم است که در یک روز باید مصرف شود.

تابستان: روزی یک مثقال میل شود. ظرف حاوی سه مثقال بوده که در طول سه روز صبح ناشتا و شب موقع خواب میل شود. 

S

سلام و احترام

اگر قرص خون رو موقع عادت ماهیانگی

مصرف کنیم روزی یک عدد

مشکلی پیش میاد؟

معصومه

باسلام من دارم قرص خون میخورم ولی روی بسته نوشته 3تا صبح ناشتا 3تا ظهر و 3عددشب ولی من از نمایندگی که گرفتم بهم گفتن 3عدد بعد از صبحانه بخورم و3عددشب این میزان درسته که مصرف میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan

کپی برداری برای سایت های غیر تجاری و تبلیغی آزاد می باشد

نظرات خصوصی جواب داده نمی شود